google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 12 april 2020

Work In Progress #40

Känns som om knitmojon har gått och gömt sig lite i och med att man måste isolera sig. Fast jag förstår inte varför, jag är ju rätt introvert, och trivs bäst ensam eller med några fåtal människor. Men om andra blir lite småknäppa så smittar det väl av sig. 

Tycker det mesta blir lite småtråkigt just nu. 

Har kommit så långt på Rullskridsko så jag delat upp och lagt maskorna för ärmarna på garnändar så de får vänta tills vidare. Så nu stickar jag fram och bakstycke, ca 25 cm slätstickning. 😴 Kan tänka mig att det kommer och ta en stund. 


Sockorna är klara, och det ena paret har getts bort innan jag ens hann väga dom. Så har ingen koll på garnåtgången på dom inte. 


Tänkte dock om jag skulle endera plocka fram något ur mina lådor att göra klart som omväxling till tröjan som kanske blir lite trågstickning här nu en stund.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar