google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 5 april 2020

Work In Progress #39

Detta läge i och med Corona epidemin, så är vi ju alla så gott som i karantän då vi måste vara socialt distanserade. Hos oss betyder det att Sambon jobbar hemifrån, lillkillen är hemma från dagis och jag jobbar bara kvällar (som det ser ut nu så jobbar jag kvällar ända tills 13 maj). 

With that beeing said, så har jag mera tid på förmiddagar att handarbeta, på kvällarna när jag kommer hem så blir ett varv eller några innan jag varvat ner och kan sova. 

Denna vecka körde jag även igång en KAL som jag haft på min blogg för 3 år sen. 


Så här är 2 par sockor som jag börjat på denna vecka. Det finns även på ravelry om du vill lätt få alla länkar på ett och samma ställe utan att själv behöva hålla reda på var de finns i min blogg. 


Har även hunnit brodera lite på julkalendern, det börjar synas lite var skopan ska komma.






Tröjan har också växt lite. snart dags att dela upp och sticka fram och bakstycke skilt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar