google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

lördag 4 november 2023

EFIT #3 -2023

 Så kom första Efit dagen i november. Det vill säga Ett Foto I Timmen och det är ett gäng människor som fotograferar och dokumenterar sin dag och postar det i sin blogg. Vill ni läsa om hur de andra spenderar sin dag, gå in på ettfotoitimmen.se 


Nu öppnar jag min dag 





07.00 


Någon av dessa två väckte mig i natt ett par gånger så de fick gå ut en stund, släpte in dom nyss när jag när jag inte kunde somna om mera. Visst är de söta, men när de väcker en, en åt gången på nätterna blir man lite smått sur. 



08.00


Frukost. Försöker vara så tyst som möjligt så ingen annan ska vakna. 




09.00


Stickningen i famnen så länge det är lungt i huset




10.00-12.00


Fört dottern till jobbet i grannstaden och sen hem igen. Nu ska hon vara hos sin far i 2 veckor. 




13.00

Ingen bild på lunchen tyvärr. 




14.00


Försöker rensa upp i röran på mitt skrivbord.  Behöver en hylla till eller två. Har en idé om att fixa till 3 hyllor kring skrivbordet. En på varsin sida och en ovanför liggande på de 2 vi sidorna. Men det blir inte i dag det inte. 




15.00

Spelar lite Merge Dragons


18.00 - 20.00

Den sedvanliga rundan via gravgårdar där var hänsovna släktingar, vänner och bekanta finns och tända ljus.




21.00








5 kommentarer:

  1. Jag ser snö! Trevligt, vi har ingen snömännu, men brukar ju inte bli så mycket snö där jag bor! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Katter, man älskar dem men de kan verkligen driva en till vansinne när de sätter igång.

    SvaraRadera
  3. Noterar en hel del snö där.. Mer än här men tror du bor lite norr om mig också (ja det är ett hav emellan också 😄) Jobbigt när katterna väcker en så.

    SvaraRadera
  4. Mysigt med snön. Katter kan verkligen retas samtidigt kan man ju inte vara utan dom :)

    SvaraRadera
  5. Så mycket snö ni har!
    Så jobbigt med rastlösa katter som stör nattsömnen.

    SvaraRadera