google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

lördag 21 maj 2022

EFIT #3-2022

 Välkommna med på en EFIT lördag. 


Denna lördag jobbar jag några timmar. Få se vad annat jag hittar på. 


Välkomna med att följa min dag. 


Vill du kolla in andra som delar sina dagar kan du kolla -> https://ettfotoitimmen.se/2022/05/efit-21-maj-2022/#comment-23880



05.45

Jobb denna lördag då. 😴😴😴
Tidig väckning inte så bra kombination med att gå sent i säng. 





07.00

Lyssnar på ljudbok när jag jobbar. Just nu är denna på slutrakan. Vill du mera om den kan du läsa -> https://www.akademibokhandeln.se/bok/motivationskoden/9789188743862/



08.00

Kaffe på de då, så kanske jag hålls vaken. Känns som en rätt dum idé att lägga sig där vid midnatt när man ska upp och jobba till kl 06.00. 



11.30

Nu gick det inte riktigt som på Strömsö med mitt jobbande i dag. En 10tiden fick jag reda på att sonen hade spytt sent i går kväll eller i natt någon gång. Utan att vi hade märkt det och utan att han ens kommit och sagt åt oss, utan somnat bums efteråt. Panini till kvällsmat i går i kombo med godis och glass brukar kunna ha den effekten.  

Så det kändes bäst att fara hem, och städa efter honom. 🙈 Så nu sitter jag och äter någon form av brunch hemma efter att jag städat upp allt och lagt tvättmaskin att jobba. Lunchen får bli senare i dag





12.30

Mattan tvättad, med tallsåpa och rotborste. Nu ska vi hoppas att det inte regnar innan den är torr. 



14.00

Ligga på sängen och spela lite en stund efter maten. 





15.00

Ut i solen och dricka en kaffe. Hann bara dricka halva koppen så kändes det kallt och jag gick in igen. 




17.00

Har svårt att bestämma mig för vad jag ska sticka som nästa projekt åt mig själv. 




19.00

Kände att jag behövde sitta och svettas i bastun en stund. 


Tack och hej för denna gång, nästa gång ses vi i EFIT tecken den 12 juni






8 kommentarer:

  1. Hoppas jobbet går bra idag, jag vaknade tidigt jag med men jag ska inte jobba. Ska skjutsa maken till stan och vinka av honom. Men vad gör man inte för att bli av med honom ett tag 😂😉 Nej då, jag skoja bara! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Inte nog med att du är uppe tidigt, du är en timme före också.. 😄

    SvaraRadera
  3. jag försöker vända tillbaks nattjobb till dag jobb denna helgen....det går så där ;) men men....hoppas din dag blir bra, här håller vi tummarna för uppehåll i regnet - då det är karneval ...

    SvaraRadera
  4. Härlig kombination med snudd på sömnbrist och torka spyor. Hoppas sonen piggnar på sig.
    /
    Vonkis, som inte verkar kunna kommentera inloggad

    SvaraRadera
  5. Men BLÄ vilken lördag du har - hoppas verkligen att det blir bättre framöver!

    SvaraRadera
  6. Hej! Inne och kikar på din dag!
    // Anna

    SvaraRadera