google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

måndag 23 november 2020

Efit #41

 Efit dag denna måndag. 


Efit står för ett foto i timmen. Och jag fick iden att hoppa på från en bloggsyster i Sverige. Och flera som bloggar sina dagar finns HÄR



Det brukar inte bli lika många bilden en dag in i veckan som det blir en helg. 


Men välkomna att följa med i alla fall. 





06.00
Lite frukost i magen innan jag ställer mig mot jobbet. 






09.00






11.30
Lunch.  Riss, maletkött, kål och morötter. 





13.00 
Fixa till lite kablage. Vilket är det jag jobbar med. 






16.00

Hämta hem sonen från eftis.





16.30
Matlagning på G. 




17.30
Broderar lite på sonens julkalender. Få se om den ens blir färdig i år. 😂😂













4 kommentarer:

  1. Då jag ser frukosten påminns jag att jag måste (börja) äta lite mer sånt än bara mackor (vitt bröd) om morgonen..

    SvaraRadera
  2. Jag har också minst ett julbroderi som inte verkar bli klart någon jul alls. Men när jag tänker efter kanske jag ska ta fram det och ha det vid soffan och brodera några stygn varje dag. Då blir det kanske klart!!

    SvaraRadera
  3. La oss krysse fingrene for at adventskalenderen blir ferdig i tide, det er ennå ei uke igjen...

    SvaraRadera
  4. Det där med att bli klar med adventskalender - det känner jag igen! Minns hur jag började på yngste sonens i februari och svärmor tyckte jag var så tidigt ute. Nu är han 19 år och har aldrig fått den, utan har fått använda syskonens ...

    SvaraRadera