google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

torsdag 29 februari 2024

EFIT #2 - 2024

I dag är det EFIT dag i dag

Så ni ska få följa med på jobb och se vad som händer där.

Jag lär knappast hinna med att ta 

Ett Foto I Timmen


Vill du se vad andra människor gör på sin EFIT dag, kan du klicka HÄR.



05.00
På väg till jobb. Trött är bara förnamnet. 




07.00
Jobbar på. Har hållit på en timme nu. 



08.30
Förmiddagskaffe och frukost. 


 






11.00
Lunchdax. Inte så spännande lunch i den lådan, kycklingstrimlor och makaroner. 

Mycket springande i dag. Hinner inte ta många bilden denna arbetsdag. 




15.00
Nä, dags att tänka på refrängen och börja städa undan och tänka på refrängen.  




17.00
Fixa lite käk. Rätt fantasilöst i kväll också. 





18.00
I jobbet hittade jag någon typ av förpackningsmaterial som var på väg ut i sopkonteinern. Och jag såg ju genast att det där kan man ju skapa något av, så innan jag for hem, norpade jag det ur soptunnan i lagret. Nu ska jag prova sy förhand i det för att se om det går att göra något av det. 




20.00
Sitter och stickar en stund innan det är dags att gå och lägga sig, så man orkar stiga upp 04.30 i morgon också. Tror det får bli sista bilden för I dag. Vi ses nästa efit dag (ska vi hoppas) som råkar vara redan på lördag. 




Tack och God Natt för denna gång. 


Väl mött och välkommen åter. 











10 kommentarer:

  1. God morgon, jösses vad tidigt du åker till jobbet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska jag hinna till jobbet I tid så e de bara att åka i väg den tiden.

      Radera
  2. Många trådar/kablar bli're! Tidigt i farten är du också.

    SvaraRadera
  3. Kikar in på din dag! Mackorna såg riktigt goda ut.

    SvaraRadera
  4. Oj, vad med kablar - ser ut som en redig härva.

    SvaraRadera
  5. Tittar in på din dag, snygg färg på garnet, vad ska det bli måntro? :)

    SvaraRadera
  6. Wow jammen er du veldig tidlig oppe for å kjøre til jobb.

    SvaraRadera