google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 7 januari 2024

Work In Progress #1 - 2024


Jag har tänkt att jag skulle försöka hålla bättre koll på vad jag stickar och när det blir klart. 

Men vi nollar mätaren så att säga och börjar från 1 på nytt. 

Så detta är vad jag håller på med när det gäller stickning just nu. Sedan så vet ju många sedan tidigare att jag är en planeringsfreak. Så jag tänkte visa er min nya knitting journal också. Eventuellt så får ni ser hur den ser ut inuti också så småningom. 



Det jag håller på med just nu.

Håller på med en tröja åt mig själv. 

Har just delat upp för ärmar och kropp. 


En närmare bild på hur garnet ter sig färgmässigt. 





Håller också på med sockor åt en tidigare kollega som börjat jobba med annat, hans egna är klara, men tänkte frun och dottern skulle få varsitt par också. Så innan dessa räknas som klara ska jag sticka de andra två paren och ge dom åt den som ska få dom. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar