google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 12 september 2021

Work in Progress #54

 

Den blivande jackan har fått en dragkedja. Teddyfoder inhandlat, men jag hade inte lust att stressa upp mina nerver mera denna helg, med att sitta framför symaskinen. Vi ha ett lite ansträngt förhållande jag och symaskinen. 





Fick för mig att ta fram knyppeldynan, och knypplade ett bokmärke. Inte den vackraste skapelse jag skådat, så var det ju 20 år sedan jag knypplade sist, inte konstigt att det tog en stund innan jag kom på rätt taktik. 





Sommartröjan har också stickats på under veckan. 







Sen så har jag i och med nya jobbet fått ta ett rejält kliv utanför min Bekvämlighetszon. 

Vi kommer att ha svenskspråkiga kurser på jobbet, och eftersom jag i detta nu är den enda svensktalande på mitt jobb, så är det ju jag som hamnar i tidningen. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar