google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

onsdag 14 oktober 2020

EFIT #38

 Onsdag morgon.  Och en efit-onsdag till på köpet. För dig som inge vet vad efit är så står det för ett foto i timmen.  Så det ska jag försöka mig på i dag. Vill ni läsa om andras dagar kan ni kika in HÄR


Då säger jag VÄLKOMMEN att följa min dag då. Få se hur mycket jag hinner uppdatera under dagen. 






06.00


Frukost innan jobbet. Naturell yoghurt med müsli. Mera fantasi än så har jag inte den här tiden på dygnet. 




07.00
Dags att börja jobba. Snyggt jobbmode. 




08.00

Lyssnar på ljudbok så länge jag jobbar. 




11.30 

Dags för lunch. Köttfärslimpa med sallad. 





Någon gång under eftermiddagen 
Började jag på nästa bok i serien. 





16.00
Väl hemma var jag den som satte mig i soffan och slängde upp benen. För i dag känner jag mig lite slapp. Som tur har jag en sambo som gärna lagar mat, de dagar jag bara inte orkar. 





18.00
Tittade på ett avsnitt av littleminky93 knitpodkast. Hon råkar faktist ha en giveaway just nu om någon råkar vara intresserad av stickmarkörer. 




19.00 


Ute på en promenad.  











5 kommentarer:

  1. God morgon, kikar in på dina första bilder

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din dag! Vad tycker du om Sagan om isfolket? Jag älskade de böckerna. Lyssnade också på inläsningen av Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har läst hela serien själv. Och tycker fortfarande den är riktigt bra, när jag inte riktigt kommer för att läsa själv.

      Radera
  3. Ah Isfolket finns som ljudbok, intressant! Blir ju en del böcker att läsa in

    SvaraRadera