google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

måndag 2 maj 2016

Firat mor i förskott

Eftersom jag inte har alla mina barn alla helger. Utan har dom samlade bara varannan så valde vi att fira morsdag i går. 

Det var också tänkt att vi syskon också skulle fira vår mor i dag, Men vi är ett upptaget gäng så nu blev det inte alla fyra syskon utan bara två men vackert så. 

Såg en bricka på marken och fick en kreativ ide. (Sällan jag får dom eller hur) Visste att jag hade några brickor hemma i min "bra att ha"- spik och skruv låda. Så jag skred till verket. 


En större bricka och 4 mindre. Och en hel del påtande med nål, mouliné broderings garn, några pärlor och ett par kläm pärlor så var halsbandet klart. 


Mina barn gav också mig sina presenter. Ett armband och en träslev. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar