google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

torsdag 3 januari 2019

Work In Progress # 37

Något som skulle bli en tröja, typ åt en 2 -åring. Undrar var resterande garnnystan är. Och var är mönstret?? Mitt i allt blir den där Froggad såvida jag inte hittar mönster och garnet. 





Vet inte hur många gånger jag påbörjat en sjal med just de där två garnnystanen. Och jag strandar alltid halvvägs. Tycker ju om färgerna, både var för dig och tillsammans. Men ändå blir det tvärstopp i något skede. Vet inte varför? 






En socka som behöver lite nål och tråd, som legat i byrålådan snart 1 år. Hur svårt kan det vara att få ändan ur och fixat de då? 






Sen jag bytte back på verktyg och stickrelaterade verktyg så blev det sådan jäkla oordning. Så trångt och bökigt. 






2 halva sockor. inte ens en hel av någondera, utan bara en halv. SUCK. 







2 blivande halsdukar, undrar hur många år de legat där i sina påsar då. (Åtminstone 5) 





5 halvfärdiga broderier av olika slag. Kalendern e ju hårt på G i alla fall. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar