google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

onsdag 5 september 2018

EFIT # 24

Det lär vara efit-dag i dag. 
Så vi hänger väl på tåget då. Vill ni läsa om andras dagar kan ni gå in HÄR

Men välkomna med på min dag. 

07.00
Frukosten uppäten och kaffet uppdrucket. Dags att börja ställa sig mot dagis och skola då. 




08.00
Klockan är visserligen lite innan 8 ännu. Men eftersom vi ska sitta och rita på Rhinoserus så ids jag inte byta om till arbetskläder ännu, så därför får jag sitta och vänta en stund innan dörren till klassrummet öppnas. 





09.00
Detta med 3D ritning e inte min starkaste sida. Kan jag lungt erkänna. 




10.00
Dags att måla lite och lacka lite, bäst för hälsan att lägga masken på, fast den inte direkt e klädsam. 





11.00
Äter man snabbt så får man en massa dötid, då kan man ju passa på att pilla lite på intarsia tavlan så man får ett vitsord på den kursdelen också. 





12.00
 
Dags att slipa, måla och lacka.





15.00
Handla lite efter skolan. 




16.00
Dags att äta lite lätt innan spinningen. 




17.30
Så där halvdöd ser man då ut efter ett nybörjar spinningpass med Anita. Kondition är helt klart något jag inte har. Undrar om jag ens kommer mig ur sängen i morgon. 





19.00
Benen i högläge och en glass på de. 



20.00





21.00






6 kommentarer:

  1. Oj, där såg du lite skrämmande ut som en rymdvarelse. Men jag förstår att det är en bra att ha-grej. Lät som en spännande utbildning. Tack för titten

    SvaraRadera
  2. Jag blir superimponerad av ditt intarsiaarbete! Så häftigt!

    SvaraRadera
  3. Här var det jobb av annat slag, mot mitt menar jag.

    Mmm, håller på med många olika saker i mitt jobb.

    SvaraRadera