google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

fredag 2 mars 2018

Jag önskar jag var en BUJO människa.

De fyller mitt flöde både på Instagram och på Pinterest. 
Bujo människorna. Bullet Journal för en icke införstådd. De där som förhand sitter och snirklar fina bokstäver och mönster i sina anteckningsböcker. Och jag får lite jobbigt att vara, för jag skulle ju också vilja, men jag har inte tålamodet till det. 


Men om jag vore en sådan människa så vet jag redan hur min BUJO skulle se ut. 
Där skulle finna sidor för Färdigt stickade produkter. Saker jag gjort i skolan. Böcker jag läst. Födelsedagar. Postcrossing statistik. planer och Drömmar inför framtiden. 

Så skulle sida för födelsedagar kunna se ut. t.ex. 

Städa, städa varje fredag. 

Mens kalender. 

Böcker jag läst. 

Hålla lite kolla på vikten. Kanske även med lite rygg och magövningar. 


Jag har både häfte och pennor. Men väntar på tålamodet. Undrar när det ska infinna sig. 





Sen tänkte jag tipsa er om Vero. Påminner lite om Facebook och lite om integram men har kronologisk ordning. Bara det i sig är ju guld värt. 


2 kommentarer:

  1. Bujo är väldigt bra framför allt. Jag som alltid skriver listor och planerar vad jag skulle vilja sy/sticka, vet nu var jag har allt. Jag har inte ro att sitta och dekorera men med lite washitejp blir det ändå fint och det viktigaste för mig är att jag vet var jag har allt. Ska kolla upp Vero. Är du nöjd med den?

    SvaraRadera
  2. Nu har jag redan laddat ner appen och hittade dig där. Jag heter Medea som vanligt. Ska bli kul att se om det blir något av appen!

    SvaraRadera