google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

torsdag 28 juli 2016

Dagboksinlägg #1

(Här på denna blogg så kommer det från och med nu även att finnas Dagboks inlägg. Minnen som jag vill spara men som jag inte kommer att länka ut. )


I går firade vi min fars 62-åriga födelsedag. 

Mina Fastrar var med. 


Och mitt första kusinbarn från pappas sida. Alina ska hon heta om jag inte minns fel. 

Alla mina 4 barn var med. 


Bella vovven var med. 



Dennis vandrade tappert till Utkikstornet vid Storbötet. 



Utsikten från tornet. 



Dit ända upp var vi, till och med Dennis var med upp. 


Faster Anna-Lisa


Faster Karin. 



Guldgruvan vid Storbötet. 

Info om Guldminan/Guldgruvan. 




På väg till bilen så ville Dennis nog sitta på morfars axlar. 


Mamma Bojan, Pappa Jarl och så Dennis. 



Min lillasyster Nina som leker paparazi



Emilia och Belinda. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar