google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 19 juni 2016

Work in Progress Sunday # 10

Så var det söndag då igen och här kommer en liten bildkavalkad på vad jag håller på med. 

Detta ska bli en gunga, en stol och ett bord till en liten Älva i min "Fairy Garden" i krukorna ute på terrassen. 

Och mina benvärksyllesockor växer. 



Och bok som är trögläst försöker jag också med att läsa. 


Har fått upp fågel tallrikarna på väggen som Svärmor (may her soul rest in peace) har målat. 

Har också fått upp alla 3 Sarah Moon tavlorna på väggen. Den i mitten har jag gjort, samma år som jag fick studenten 1998. Och ni kan ju gissa hur förvånad jag blev när jag läste att Svärmor ramat in de två andra samma årtal. Vet ju inte om hon sytt dom då, eller om hon bara ramade in dom. Och jag kan ju inte direkt fråga henne. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar