google.com, pub-0000000000000000, DIRECT, f08c47fec0942fa0

söndag 24 april 2016

Work in Progress Sunday #3

Så var det söndag då igen en gång. 

Och här kommer sådant som jag jobbat med den senaste veckan. 

Började på en mössa som är nästan klar. Läste nämligen om ett loppis som de ska ha i Bennäs i början av nästa månad. Ska se om jag får ihop tillräckligt med grejer så det skulle vara lönt att vara med. Därav en rosa babymössa. 

Sen så kom jag på att det är ju så trist att sticka banden så jag kom på att jag ska testa en sak. :-D


Och monstersockarna blev nästan klara. Men garnet tog slut när det var 10 varv kvar tills jag skulle börja ta ihop för tån. Väldigt retfullt om jag får säga så. Skakig på hand tycks jag också vara. 


Har varit barnfri i helgen. Har sytt en del och sprättat upp minst lika mycket. Det blev som inte som jag tänkte. Eller så tänkte jag helt fel. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar